Sunday, October 3, 2010

چهار ماه در کانادا

سلامی دوباره به دوستان خوب و خوانندگان محترم وبلاگ بعد از نزدیک به چهار ماه
  برداشت شخصی من از این چند ماهی که در کانادا زندگی کردم اینه که واقعا اگرکسی بدون هدف و برنامه قبلی وارد این کشور بشه خیلی بهش فشار می یاد بخصوص اونهایی که متاهل هستند .اینجا جای زبان یادگرفتن و دنبال برنامه و هدف گشتن بدون زمینه قبلی نیست  اگر هم کسی بخواد این کارهارو اینجا انجام بده براش خیلی هزینه خواهد داشت .اینجایی که من زندگی میکنم واقعا ارتباطات ایرانی ها در حد اقل ممکن هست در مقایسه با سایر قومیت های دیگه مثل فیلیپینی ها ،کره ای ها ؛هندی ها و...و این کار ها رو سخت تر و سخت تر میکنه. کانادایی هایی که تا الان دیدم انصافا آدم های سازنده ای بودن و بعد از بیست و چند سال زندگی با ......بالاخره چند تا آدم درست درمون دیدم که بدون هیچ توقعی دوست دارن به آدم کمک کنن .دوستان پاییز در کانادا واقعا زیبا و دیدنی ست ،من اولین پاییزی هست که در اینجا هستم و معنی واقعی این فصل رو درک می کنم .در پست بعدی میخوام کمی از سحتی های اینجا براتون بنویسم .....